Dit is de laatste keer dat ik terug kom.
Het personeel was niet vriendelijk en er waren enkele dingen die niet werkte.
Short story: ik wil geen slechte review schrijven en geef liever feedback tegen de mensen zelf. Ik zeg dit op deze manier van de feedback en zeg voorzichtig dat ik de klanten service niet top vind. Agressief bijt hij terug, ik denk zelfs dat ik niet hebben kunnen zeggen dat de escaperoom meerdere keren heeft gehaperd en dat dit wel zonde is voor zoveel geld, ik heb de discussie gelaten voor wat ze is.
Het hele verhaal:
We komen last-minute aan, ik excuseer me hiervoor, kom aan gedragen met 3 gsm's om onze covidsafe te laten zien, want dat hadden we nog niet gedaan. We krijgen hier al meteen een geagiteerde blik en norse uitleg. Op zich kan ik daar nog wel in komen. .
In de eerste kamer zit er een balletje vast. Ik zeg dit meerdere malen luidop tegen mijn teamgenoten. Klop, niet te hard, om het balletje los te krijgen, dat lukt niet. Bij andere escape rooms had het personeel dit gezien of gehoord in de opvolgingsruimte en zouden ze te hulp zijn geschoten. We moesten hiervoor op de noodknop duwen wat erg lullig is. Probleem opgelost, maar geen sorry, precies of het onze schuld was.
In de laatste kamer was er zo een zenuwspel (don't buzz the wire). Dit lukte natuurlijk niet van de eerste keer. Terug opnieuw beginnen, maar het 'noodsignaal' bleef hangen, even wachten misschien? Nee blijkbaar, er was iets kapot. Weer op de noodknop duwen. Norse kerel komt het oplossen, we kunnen weer verder. Ook dit werd niet gezien in de control room dat het zenuwspel daar heel te tijd zat te piepen en bleef hangen.
Opnieuw met volle concentratie aan de slag, volledig rond geraakt bij het zenuwspel, zelfs die tussenpunten hadden we niet nodig! Oepsie, je moest de tussenpunten juist wel gebruiken. Dat hadden we door, dus probeerde opnieuw. Enkel sloeg de machine terug tilt. Weer noodknop!?
Nog norse werden we verder geholpen. Uit eindelijk geraken we buiten met 13sec over. Oef!
Dit is echt niet fijn. Oké als er soms iets niet werkt of hapert, maar is dat dan onze schuld? Verdienen wij dan nors gedoe en verwijt dat we het kapot hebben gedaan? Excuses hadden hun plaats geweest, het tegengestelde kregen we in de plek. Ook werd het spel niet opgevolgd en moesten we 3 keer op de noodknop duwen.
We drinken nog iets en spelen een spelletje. Wederom norse bediening, terwijl hun escape room voor 100€ niet deftig werkte.
We reken af, en ik denk, ik wil geen slechte review schrijven en geef liever feedback tegen de mensen zelf. Ik zeg dit op deze manier van de feedback en zeg voorzichtig dat ik de klanten service niet top vind. Agressief bijt hij terug, ik denk zelfs dat ik niet hebben kunnen zeggen dat de escaperoom meerdere keren heeft gehaperd en dat dit wel zonde is voor zoveel geld, ik heb de discussie gelaten voor wat ze is.